Op reis - Reisverslagen van Mayke van Dijk - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslagen van Mayke van Dijk - WaarBenJij.nu
Op reis

Op 5 november vertrek ik met een groep naar Sydney. De eerste 3 dagen zijn daar door de reisorganisatie geregeld, daarna ga ik zelf verder. Ik zal de eerste 2 à 3 maanden in Sydney blijven en proberen daar werk te vinden. Daarna wil ik langs de oostkust richting het noorden reizen. Vervolgens vlieg ik van Cairns naar Nieuw-Zeeland en zal daar in ongeveer 2 maanden van noord naar zuid reizen.
Na een korte break in Australië, vlieg ik door naar Bali. Van Bali reis ik via Maleisië naar Thailand. Vanaf daar vlieg ik weer naar huis.
Dit is het globale reisplan dat ik nu heb. Verder heb ik niks gepland dus ik ben benieuwd wat ik allemaal mee ga maken!

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2017

december - maart (Australie en Nieuw-Zeeland)

20 December 2016

20 nov - 20 dec

19 November 2016

week 2

09 November 2016

Regen en jetlags (maar nu al leuk)
Mayke

Actief sinds 21 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3086

Voorgaande reizen:

05 November 2016 - 30 Augustus 2017

Op reis

Landen bezocht: